Dieses Blog durchsuchen

Wird geladen...

Montag, 3. August 2015

It´s a boy...

...das Geschlecht war bis zum letzten streng geheim und glücklicherweise hatte ich mit der blauen Karte begonnen

für die Glückwünsche bediene ich mich seit längerem gern des Dymos (der Vorrat muß sich ja auch mal reduzieren ;o))


#69 Banner bei addicted to cas
#144  things with wings bei fussy and fancy friday challenge



Kommentare:

  1. Oh, this was really, really fantastic. So dreamy and fairytale-ish, soft and tender. Great work !
    Thanks for playing with us at Fussy and Fancy ! :)

    AntwortenLöschen
  2. Great design..Thank you for joining us at Fussy and Fancy Friday and good luck in draw..Hugs Lozzy x

    AntwortenLöschen
  3. sweet card, thanks for playing with us at ATCAS

    AntwortenLöschen
  4. Clever and striking card.
    Thanks for sharing and playing along at ATCAS challenge.
    Sarah x

    AntwortenLöschen